Fotolia_28595938_Subscription_Monthly_XXL

תקופת ההריון הוא תקופה מאתגרת ומעניינת. מצד אחד, את צריכה להמשיך לנהל את אורח החיים שלך בצורה רגילה ומצד שני, הגוף עובר שינויים  גדולים שגורמים לעייפות וירידה באנרגיה יחד עם תופעות "נחמדות" אחרות.

רפואה סינית להריון תעזור לך לעבור את תקופת ההריון בצורה חלקה שתאפשר לך חוויה טובה מהתהליך.

באמצעות טיפול נכון בדיקור סיני וצמחי מרפא ניתן להקל בצורה משמעותית על התופעות שמתלוות לתהליך ההריון.

מתי מגיעים לטיפול?

תכנון הריון:

הטיפול הנכון ביותר הוא מניעה, בהריון בפרט מומלץ מאוד להכין את הגוף לקראת השינויים שיגיעו. ההריון הוא תהליך בריא ותקין באבולוציה אך הוא גם נחשב טראומטי לגוף האישה, נכון ורצוי להתכונן ולחזק את הגוף. רצוי להגיע לאבחון וטיפול כ-3 חודשים לפני התכנון לכניסה להריון.

במהלך הריון:

ראשית כל מזל טוב!

ניתן לפנות לטיפול בכל שלבי ההריון. במהלך הטרימסטר הראשון להריון (עד לשבוע 14 ) הטיפול אם ויהיה, זהיר במיוחד. ניתן לטפל ביעילות בתופעות כגון, בחילות, עייפות, בצקות ועוד. כאשר ניתן להיעזר בהמלצות לשינוי אורח החיים והתזונה בהתאם.

לקראת הלידה:

 רצוי להכין את הגוף לקראת הלידה, זה הזמן להכין את הגוף והנפש לקראת בואו של התינוק החמוד/ה. ניתן לטפל ביעילות במצבים שיש צורך בהיפוך עובר, ב-80% מהמקרים זה מצליח ומונע ניתוח קיסרי.

במחקרים שנערכו   על נשים לקראת לידה ראשונה נמצא שדיקור מכין ביעילות את הגוף ללידה, משבוע 37 , הטיפול קיצר את זמן הלידה והוריד את הסיכון להתערבות חיצונית .

לאחר הלידה:

חשוב לחזק את הגוף אחרי החוויה העוצמתית שהוא ואת חוויתם. ניתן לטפל ביעילות בתופעות כגון עייפות, דיכאון, נשירת שיער ועוד.

במפגש הראשון, בנוסף לטיפול,יערך תשאול מקיף בכדי שניתן יהיה להתאים אסטרטגיה טיפולית מתאימה עבורך