דיקור קוסמטי

דיקור קוסמטי הדור הבא של טיפולי אנטי אייג'ינג

הדיקור הקוסמטי זו שיטת טיפול עתיקה לחידוש מראה עור הפנים וטיפול בגורמים אסטטים שונים שיטה זו מתבססת על הרפואה הסינית ללא הזרקות או פעולות כירורגיות.

בדיקור הקוסמטי מוחדרות מחטים עדינות ביותר לאיזורים ממוקדים באיזור הפנים, הדיקור מעודד תהליך של התחדשות רקמות והמרצת פעילות הדם באיזור וכך גם זרימת חומרי הזנה בצורה מאוזנת אשר עוזרים להאיץ תהליך ריפוי והתחדשות.

דיקור קוסמטי מאיץ תהליכי חילוף חומרים של תאי העור, עוזר ליצירת תאי קולגן ועוזר לנקז רעלים והצטברויות שונות. הדיקור עוזר לחזק את שרירי הפנים השונים וע"י מיצוקם הוא עוזר להקנות מראה פנים רענן וצעיר יותר.

דיקור קוסמטי עוזר לגוף לחזור למצב מאוזן ולתפקוד תקין ובכך עוזר להאיט תהליכי הזדקנות.

דיקור קוסמטי יעיל בטשטוש של קמטים ע"י יצירה של תאי קולגן וחילוף חומרים באיזור.

הטיפול באמצעות אקופונקטורה קוסמטית יוצר אפקט של הרגעה ושיחרור וכמעט שאינו מלווה בכאב, טיפול זה הוא שיטה בטוחה, יעילה וטבעית לחידוש מראה הפנים ללא התערבות כירורגית הוא הזרקה של חומרים כימיקלים.

ההיסטוריה של הטיפול בדיקור קוסמטי:

דיקור קוסמטי קיים כבר אלפי שנים ושימש כטיפול יופי בנשים במעמד העליון בסין בתקופת השושלות, בכתבים עתיקים נכתב שבימי שושלת סונג נעשה שימוש בדיקור קוסמטי לטיפול בפילגשיו של הקיסר הגדול.

בשנים האחרונות נעשה שימוש בטכניקה בהרבה בתי חולים ברחבי סין כאשר יש דירשה גבוהה לטיפולי יופי בשימש הרפואה הסינית. בבתי חולים שונים ישנם מחלקות קוסמטיות שמטפלות באלפי נשים וגברים בטכניקה זו.

סדרת הטיפולים המומלצת כדי לראות תצואות היא כ-10 טיפולים כאשר זה נקבע בהתאמה לגיל ולאופי הבעיה שבה רוצים לטפל. משך הטיפול הוא כשעה ומצבצע על בסיס שבועי בתחילה.

במרבית המקרים ניתן לראות שיפור בסוף סידרת הטיפולים ולאחר מכן מומלץ טיפול לצורך החזקה אחת לחודש.