Fotolia_25509316_Subscription_Monthly_XXL

הגדרה של כאבי מחזור:

מתאר כאבי מחזור המתרחשים לפני, בזמן או אחרי הווסת. הכאב יכול להיות בבטן תחתונה או באזור הסקראלי ולפעמים מקרין לרגליים. במקרים חריפים תתכן הופעת בחילה והקאות או התעלפויות.

כדי שתהיה ווסת תקינה על הדם להיות שופע ולנוע בחופשיות. תנועתו החופשית מסתמכת על זרימה חופשית של דם ואנרגיה בגוף. כאשר ישנה הפרעה או חסימה בזרימה מופעים כאבים וסימני PMS.

גורמים להופעת כאבי מחזור ו-PMS על פי הרפואה הסינית:

מתח רגשי – גורם מאוד חשוב. כעס, תסכול, טינה, שנאה – כולם יכולים להוביל לפגיעה בזרימה החופשית של האנרגיה בגוף האישה, מה שיגרום גם לדם להיתקע ברחם ויוביל לכאבי מחזור.

קור ולחות – חשיפה מופרזת לקור ולחות, בעיקר בזמן הבגרות, יכול לגרום לקור לפלוש לרחם. קור מכווץ וגורם לתקיעות דם ברחם ולכן יגרום להופעת כאבי מחזור.

עודף עבודה/מחלות כרוניות – גורמים לחוסר איזון במערכת שונות בגוף האישה, החלשות של הגוף לאורך זמן תוביל להזנה לקויה של הדם והאנרגיה בגוף,לדם אין את היכולת לנוע כמו שצריך ובכך גורם לתקיעות, כאבי מחזור ו-PMS.

פעילות מינית מופרזת/לידות –הגוף נחלש עקב פעילות מינית מופרזת (משפיע על נשים פחות מאשר על גברים), יותר מדי לידות הקרובות אחת לשנייה או פעילות מינית בגיל מוקדם מדי. מעודדת חולשה של הגוף כך שהוא אינו יכול להניע צ'י (אנרגיה) ודם כראוי ובכך תגרם חסימה שתגרום להופעת כאבי מחזור וסימני PMS.

טיפול:

לרוב שילוב של טיפול בדיקור סיני יחד עם טיפול בצמחי מרפא יתנו תוצאות מדהימות ואת רוב המקרים של כאבי מחזור ו-PMS ניתן לפתור ביעילות רבה.

אתן מוזמנות להתקשר לייעוץ חינם.

לחצו כאן ליצירת קשר ואשמח לשוב אליכם בהקדם!